You Are my Everything


Well hello there :)
korang perasan tak kalau aku buat post mesti ada yang atas tuh.
aku memang suka perkataan tuh tau.
ada lah aku ada tiru sorang mamat nih cakap.hihi.
okeyhlah,merapu banyak dah nihh.

Yes dear!You are my everything in my world.
you know what i can't live without you guys.
so stay with me forever until i die.
pehh.tak boleh belah kan ayat.
btw aku bwat post ni just nak kenalkan korang ngan kawan-kawan baik aku.

Nurul Izzati


Dia nihh my superrb cute friend.
kaulah segalanya babe.
btw aku selalu nak ada ngan kau.
tp tak boleh.mesti ada ja kan benda nak halang.
dulu aku penah nk g tgk ko kt asrama.
tp ko takde.sedih derrr.
dah la aku dah nk pergi nihh.
macam aku penah cakap,aku taksuka ko nangis tau.
you are my everyrthing dear.

Nurul Husna


Dia ni lahh buah haty aku jugak.hihi.
bukan semuanya ehh.
yang baju biru tuh je.
yang lain aku tak kenal lah pulak.
dia nih seorang yang baik hati,comel dan segala-galanya lah.
aku mmg rinud tahap gaban ngan ko weh.
tp aku faham.ko sibuk kan.
biasalahkan hidup sebagai student matrik.
btw hope ko tak lupa aku tau.
You are my soul nhco :)

Nadirah


This is my girl.hihi.
dia nihh super duper cute ahh.
walaupon dia suka tangkap gambar peliks.
tp aku sayang dia derr.
nampak je cmni kan.tp dalam hati ada taman.:)
serius rindu nak kacau ko doee.
kita dah jauh kan.
bila lah nak jumpa kan.
btw ko lah jantung aku tauuu.T_T

Tu lah ketiga-tiga kawan baik aku.
diaorang lah everything tuk aku.
dah banyak kitaorang tempuh lah.
tp akhirnya kitaorang still bersatu lagi kan.
sayang korang tiga sangat-sangat ahh.





0 Budak Chomell: