Silap Aku


Hello there.
aku terlalu bosan sampai tak tahu nk bwat apa dah.
malam-malam macam nih lah aku rasa sedih.
tah la kenapa.tak boleh explain.
mybe kalau aku tulis dalam nihh perasaan aku akan kurang sikit.

Apasal hah aku rindu dekat kau?
kau bukan sapa-sapa pon dah dalam hidup aku.
kenpa kau tak nak berambus dari ingatan aku hah?
kenapa lah aku tak boleh nak buang number kau dari dalam kepala nih.
aku pusing tak tahu nak buat apa dah.

Kan bagus kalau dalam kepala aku nih ada perkataan delete.
senang je aku nak delete kau kan.
apasal lah aku nih mengharap kan kau.
padahal kau macam haprak lagi.\sory/

Kenapa dengan orang lain senang ja aku lupa.
tp dengan kau?
kau mmg pengaruh besar.
salah aku jugak sebab suka dekat kau.
okeyh,selamat tinggal :)
Peace :3
bai-bai.
nak p layan cita korea lak :)






0 Budak Chomell: