Respect Kena Ada!



Assalaualaikum and haii.
korang penah dengar yg pelajar lawan cegu dia?
sah.mmg banyak.tipu cakap x da kan.
sekarang students banyak yg bajet hebat tuhh yg kurang ajar tuh.
ouh,bukan kurang ajar tapi kurang diajar tao.

Bagi aku lah kan kalau students cmni aku macam nk kasi pelempang ja.
bukan apa.bajet dah hebat sampai lawan cegu sendiri.
padahal cegu korang lahh yg bagi ilmu kt korang.
sampai berjaya cmnihh.x ke penting?

Aku pon penah sekolah so aku tahu lah semua perangai2 bodoh nihh.
nseb baik x semua macam tuhh kan.
kalau x mmg sah2 semua pakat masok sekolah jahat kt Henry Gurney tuhh.
nak tahu sesuatu?mmg best masok situ.
senang lahh cegu2 or warden kt ctu nak ajar budak2 yg jahat sangat.
bagi insafff sikit.

Ni x?pg sekolah buli junior,serang cegu.ponteng kelas.
apalah kan semua nihh.penat aku dengar.hihi.
bajet aku macam cegu pulak dah.
tp mmg kenyataan kan.


Tak cukup ngan semua yg korang buat.
korang kutuk pulak cegu tuhh.
aiseyhgirl.janganlah.
sah2 x berkat apa ilmu yg cegu tuhh kasi kat korang kan.
kira baik lah tu kan cegu korang x tahu yg korang tu  kutuk dia.

Sebelum terlupa.kepada orang yg kutuk cegu dia tuhh dan masih
dalam alam persekolah so insaf2lah k.
kalau cegu cakap benda2 yg pedas tuh cuma tuk kabaikan,
x kan lah dia bwat tuh sebab nk bg korang gagal n jd penganggur.
tak kan?so fikir lah ea..





0 Budak Chomell: