Rasa Bersalah :(


Assalamualaikum and haiii.
err..ni cerita x dak ganggu yang hidup atau pon mati nahh.
ouh..tajuk tuh aku letak sebab aku rasa bersalah dan terok.
ehh.aku x curi boyfriend orang lahh sbb aku x minat.
aku bukannya wat kesalahan besar pon lah.

Well,bagi aku mmg besar lah.
aku sedih nihhh..korang tahu?
mstilah x kan.aku belom cite lg lah.hee..
bg aku lah kan, kawan tu penting.
as i said dalam post yang sebelum nieh lah kan.
nieh dah muncul lak perasaan sedih nieh.
takpa2 , kita chill saja nahh.

Okeyh.aku mmg pemalu.
then,bila kawan aku ada masalah,aku
akan suruh siaorang cite macam aku ni pandai solve lah kan.
then aku akan diam ja sebab aku x leh solve benda tuh.
kesian sapa dapat kawan macam aku kan.
ehh.aku bukan heartless tauu..aku innocent.kah99

Bila diaorang cite dan aku x leh selesaikan benda tuh.
aku rasa bersalah sangat.ouhh.sebab apa?
sebab diaorang tuh kawan aku lah.
bayangkan lah kawan korang sedih x kan korang x bwat papa.


Oyeah.kalau luah dalam fb kan.
aku macam dapat bayang muka depa macam nieh ha.
macam mana??check kt bawah tao.


ouh.nampak nieh.sedih nieh.tp ttp comel.hehe


Yang nieh dah tahap serius..uhuhuhuhu


Alolo budak comel x leh nges.huhu.


Lagipon aku ni mudah touching.uhuh.
x percaya? x pe ada aku x kisah.hee.
okeylah takat tu ja entry aku tuk kali nieh k.

oktakecarebai :P


P/S : Hargai rakan-rakan korang tao darlings :)


0 Budak Chomell: