Macam Peliks :)


Assalamualaikum and haii again.


Orang laen dah tdo,aku je kalut x tido lg kan,
keja aku berjaga macam burung antoo.
macam aku cakap aku payah tido malam..
kesian aku kan.* buat muka mintak kasihan :P

Actually aku bukan nak cakap pasal tido nieh.
kalau aku cakap pon,bukannya boleh tido.
Aish,apasal lah hujan x turun?boleh sejuk sikit kan.
okeyh!stop mengarut :P


Yes!i wonder thats too.heee.


Start the topic now yeah.
okeyh.aku rasa penggunaan aku tuh terlalu kasar lah.
kasar tuh bukan macam nk cari pasal nahh.
it just like something thats unpolite.
i dont said 'rude'.
it was a mean word.
i really mean it ok.

Nak guna apa?
aku pon x tahu lah.
guna jelah nama pendek korang ke?
nama manja korang ke?kalau ada lah kan.
kalau x de g buat lah senang kan.hehe

Aku? aku pon x tahu lah.
kalau aku bercakap mmg x guna aku atau nama aku.
aku cakap saja tanpa guna nama.
baik tak aku?perasan kejap lah weii.

haha,ni enrtry mengarot ok.


P/S : Bahasa Budaya Kita :P

0 Budak Chomell: