Doodles Again?



Assalamualaikum and hye again.
actnya memang x dak topic nak post.
aku hanya menghabiskan masa dengan melukis doodles yg x cantik.
tp apa aku kisah kan.
aku yg lukis bukan orang laen(untuk yg kutuk aku lahh).
takpe lah korang lukis lagi cantik.
ptffssss..:P

Ouh.lupa pulak.
cakap pasal doodles nihh.
you know y?
i addicted to create a doodles now.
walaupon hasilnya kalau jual x laku(ayat pasrah).
padahal kalau letak kt galeri diaorang kata sampah je.hihi.
tp x lah sampai letak kt geleri nihh.
even yg "terror kan".

I try and try and finally managed to buat satu doodles.
ouh.yg td tuhh pon doodles sampah jugak.
tp itu yg muslimah punya lah kan.
kali nihh aku buat yg free hair punya.
kiranya nampak rambut lahh.
*macam rambut betull kan.
who cares?tell me?

Even satu doodles take more than setengah jam ok.
macam mana lahh nk create banyak2.
mybe 24 hours is not enough.
hihi.cakap banyak pulak kan aku.
td iya2 ja cakap x dak topic.
mungkin esok,lusa aku create lagi .:P
nihh yg aku create td.
hambaik lahh tgk tauu.:)







So dah habis baca.
selamat malam :)






doodles aku macam sampah kah?hihi

0 Budak Chomell: