The Best Day Ever !



Assalamualaaikum and haii.
er..harinieh hari yang terbaik dalam hidup aku.
y?lets begin the story keyh.

Dari kelmarin aku rancang nk keluar town.
then harini impian aku manjadi kenyataan :)
korang mst cakap 'budak ni x penah keluar town ke?'
hello!aku tidak lah sepelik tu ok.
walaupon aku orang kampung,aku selalu lepak town.hihi

Yang paling best kan,harini aku keluar drive sendiri.
first time aku drive g town.
tp ngan adik2 aku lah kan.
actnya aku x berani nk bwak sorang2 lagi.
kecutttttt..


Ni kereta kancil ehh.
aku bawak kereta nih la td.
tp bukan macam ni lah wehh.
peliks aih kalau aku bwak yang ni.

Balik ja rumah aku terus makan ngan adik2 aku.
mmg lapar la wehh..aku makan KFC ja ngan adik2 aku td..uhuh.
kesian kan.
yang paling best adalah aku bawak kereta sendiri!
yayayayayay!

P/S : Thank to Alia and Aina :P

0 Budak Chomell: