What The Use of Phone??


Haa.nampak kann fon yang mahal tuh.
aku bukan nak cakap aku pkai fon tuh ok.
aku x mampu nk pkai fon yang ada camera pon lah.
hee..satu hari nant aku beli lah kot kan.

okeyh,point aku sekarang,
what is the point of having a phone when you dont answers when i call you?
hoho..tujuan beli fon tuh nak tunjuk kt orang laen ahh kan..
bajet diaorang x leh beli macam kau tuh kan.

Pastuh bila x dak orang kol kau pon kau nk bwak keluar fon kan.
bajet fon calar bila dalam poket.
ni kalau x nk calar beli lah beg khas tuk dia.
macam kita jugak lah ka darling.

Pastu keluar p dating bwak fon baru.
tangkap gambar sana sini macam dia ja ada kamera kan.
yalah.kita pkai fon ada lampu suluh ja kan.
you know what i mean rite?

Pas dah tangkap gambar upload lak kt mna2 yang kita suka lah kan.
lupa lak yang waktu beli mmg depa kasi usb .
tau dak sebab pa depa bg??
haa..depa nk suruh kita buh gambaq banyak2 la tuh..
kah9999999..

seriyesly.mmg hadap lah kan bila kita kol x reti nk angkt.
al maklumlah kawan perempuan.
haa..bila bf kol laen lak jdi dia..
DUSHHH..cepat macam kilat pulak dah.
alasan takot bf marah..eleh..bf pon nk takot ke?
kalau break cari laen lah wehh..
okeyh kidding :)

so kawan2 jangan jd cmnie lah ehh.
tak baik ooo wat cmtu..
kalau ada kecemasan cmna?
who knows la kan?
so always be with your phone okeyh.
not 24 hours la.
boleh jd gila kalau berkepit 24 jam ngan phone.
macam kita nk hidup ngan pjone ja ehh,,


oktakecarebaiii :)

0 Budak Chomell: